Sensa’tief, voor uw ervaring!
Heeft u een compliment, suggestie of klacht? Laat het ons weten! We waarderen het enorm als u ons een compliment geeft over de zorg die u van Sensa Zorg ontvangt. Dit delen we graag met onze zorgverleners.
Is er iets niet naar wens geweest, ondanks onze inzet om zorg op maat te bieden? Ook dan horen we het graag! Uw feedback helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren.
Wat doet de klachtenfunctionaris voor u? Onze klachtenfunctionaris bemiddelt bij klachten over zorg, zorgverleners of onze organisatie. Samen zoeken we naar een oplossing.
De klachtenfunctionaris:
- Luistert naar uw klacht en helpt deze helder te formuleren
- Overlegt, met uw toestemming, met ons over de klacht
- Geeft u informatie over uw rechten
- Organiseert een bemiddelingsgesprek
Na het indienen van uw feedback neemt de klachtenfunctionaris telefonisch contact met u op.
Let op: Uw klacht moet duidelijk omschreven worden en kan niet anoniem worden ingediend. Voor meer informatie kunt u ons klachtenreglement raadplegen.
Of het nu gaat om een compliment, suggestie of klacht: via het onderstaande formulier kunt u uw ervaring met ons delen. We horen graag van u!